Nastavení

 Nastavení je pole uživatelského přístupu sloužící k Nastavení vaší školy. Zde zadáváte a editujete aplikaci pro vaši školu.

Klikem na menu [ Nastavení ] se dostáváme na pracovní stránku, kde zadáváme a aktualizujeme veškeré údaje související s vaší školou v rámci aktuálního přijímacího řízení. Výběrem z nabídky sekundárního menu nastavujeme:

  1. Základní informace o škole (název, adresa, kontakt)
  2.  Seznamy školy (třídy)
  3. Oslovování v dokumentech
  4.  Spis
  5. Rezervační systém (je-li využíván)
  6. Práva jednotlivých uživatelů k užívání aplikace na vaší škole
  7.  Informace k řízení 
  8. Export dat (do jiných informačních systémů)

pracovní stránka menu-položky Nastavení a sekundární menu

 

ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ 

  1. ŠKOLA
    Toto pole je defaultně nastaveno jako prioritní pracovní stránka po kliku na pole "Nastavení".
    Každá škola před začátkem přijímacího řízení zadává do aplikace údaje, které jsou důležité pro další průběh přijímacího řízení. Před vydáváním žádostí aktualizujeme údaje o škole.
    Na této pracovní stránce zadáváme a editujeme informace:
    - Základní informace o škole (úplný název školy, ředitel, atd)
    - Adresa školy
    - Kontakt
    - Informativní popis průběhu řízení
    - Pracoviště (pokud máte detašované pracoviště, tak je zde doplníte)
    nastavení základních informací vaší školy

     
  2. SEZNAMY ŠKOLY
    Před začátkem přijímacího řízení zadáváme do aplikace informaci o počtu volných míst na škole. 
    nastavení seznamu tříd

     
  3. DOKUMENTY
    Pole slouží k nastavení textů do šablon v obecných dokumentech, aby jste je nemuseli při každé položce vyplňovat zvlášť. Jedná se tedy typicky podpis ředitele, příp. zástupce ředitele. 
    nastavení oslovení v dokumentech školy

     
  4. SPIS
    Pole slouží k nastavení údajů spisového archu k aktuálnímu přijímacímu řízení. Spis se objevuje v každém detailu žádosti. V záložce písemnosti spisu najdete všechny písemnosti, které byly v rámci řízení do spisu vloženy. Písemnosti můžete upravit, vytisknout či vyřadit, vše popsáno v kapitole Spis.
    nastavení údajů spisového archu

     
  5. UŽIVATEL
    Uživatel získává prvotní přihlašovací údaje od správce aplikace na základě schválení zřizovatele školy. Změny a seznam dalších uživatelů aplikace ve vaší škole se spravují v poli Nastavení - uživatelé.
    nastavení uživatelů aplikace vaší školy
  6. REZERVACE 
    Rezervace slouží pro vytvoření rezervačního systému pro přijímací řízení, aby rodiče přicházeli postupně a nehromadili se. Podrobně pospáno v kapitole Rezervační systém.
    nastavení rezervací

     
  7. INFORMACE K ŘÍZENÍ 
    Informace k řízení je pracovní stránka, která slouží pro hromadné informování rodičů o průběhu správního řízení. Informace zde uložená, se zobrazí rodičům po přihlášení do aplikace v kolonce Informace rodičům. Využíváno při losování.
    informativní popis průběhu řízení se zobrazí rodiči po přihlášení do aplikace
     
  8. EXPORT DAT 
    Tuto záložku sekundárního menu využijeme, jestliže potřebujeme výsledky přijímacího řízení nahrát do jiného informačního systému (např. bakaláři, škola on-line, edookit atp.). 
    nastavení exportu dat a historie exportů

 

Nastavení stránky školy v aplikaci Zápis do škol provádíme pomocí  "ozubeného kolečka".

editace informací o škole pomocí ozubeného kolečka