Generování písemností

  1. Proveďte přihlášení do aplikace, pokud již nejste přihlášeni.
  2. V hlavním menu klikněte na položku seznamu [Seznam žádostí ].
  3. Klikněte na identifikátor vybrané žádosti.
  4. Pro vytvoření písemnosti je třeba kliknout na záložku [ Generování písemností ].
    Otevře se nabídka všech možných písemností, které v rámci přijímacího řízení můžete potřebujete.

    ZS_dokumenty

  5. Zvolíte si záložku [ Pomocné dokumenty / Rozhodnutí řízení / Přerušení řízeníZpětvzetí žádosti ] a následně požadovaný dokument k vygenerování:
    a) Pomocné dokumenty
    pomocne dokumenty

    b) Rozhodnutí řízení
    Rozhodnuti_rizeni
    c) Přerušení řízení
    preruseno_rizeni
    d) Zastavení řízení - tj. Zpětvzetí žádosti
    zpetvzeti
  6. Z nabídky si vyberete požadovaný dokument a vyplníme požadované údaje.
    Zvolte [ Vygenerovat rozhodnutí o přijetí ]
    V našem příkladu jsme vybrali "Rozhodnutí o přijetí" a doplnili číslo jednací.

    Generování písemnosti

  7. Aplikace automaticky vygeneruje vybranou písemnost a oznámí to v zeleném proužku.
    Po vygenerování se písemnost uloží, ale ještě není součástí spisu.
  8. Písemnost je potřeba vytisknout, podepsat a vložit do spisu.
    8. 1. Zvolte „Tisk PDF“ a písemnost zkontrolujte. 
    Pokud potřebujete ještě něco upravit, tak stačí opravit údaje v políčcích písemnosti a po úpravě klikněte na [ Upravit rozhodnutí o přijetí ], čímž se vygeneruje nový tisk a znovu zvolte „Tisk PDF“. 
    Pokud písemnost nechcete evidovat, tak klikněte na tlačítko [ Smazat ].
    8. 2. Jakmile je písemnost vytištěná, podepište ji
    8. 3. Zvolte [ Vložit písemnost do spisu ]Vygenerovaná písemnost
  9. Po vložení písemnosti se dokument stává součástí Spisu správního řízení.

    Poznámka: Písemnosti je možné ze spisu vyřadit, vytisknout a upravit.

Při generování určitých písemností vás aplikace vyzve k dalším krokům, které v přijímacím řízení automaticky navazují. Týká se to především činností spojených s přerušením a zpětvzetím řízení.